BaBilon

Diabko II

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2007-10-31 11:24:39

janek_bb

Administrator

Zarejestrowany: 2007-10-24
Posty: 39
Punktów :   

Najważniejsze słowa ruiczne

AMN + RAL + MAL + IST + OHM [5]                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                     
Call To Arms/Wezwanie Do Broni 

Bronie     +1 do wszystkich umiejętności
+40% zwiększona szybkość ataku
+250-290% zwiększone obrażenia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia leczenie się potworów
Uzupełnienie życia +12
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

LEM + IST + IO [3]

Delirium *   ja wole czako

Hełmy     1% szansa na rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium, przy otrzymaniu ciosu
6% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy otrzymaniu ciosu
14% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu
11% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w czasie zadawania ciosu
+2 do wszystkich umiejętności
+261 obrona
+10 do żywotności
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja [60 ładunków]

JAH + ITH + BER [3]

Enigma

Zbroje     +2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 X poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 X Poziom Postaci]

KO + VEX + PUL + THUL [4]

Heart Of The Oak/Serce Dębu

Laski / Buławy     +3 do wszystkich umiejętności       
+40% szybsze rzucanie czarów
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek
7% mana wykradziona za każde trafienie
+10 do zręczności
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków]
Poziom 14 Kruk [60 ładunków]



SOL + UM + UM [3]

Bone/Kość (Nekromanta)

Zbroje     15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+100-150 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7
PUL + RAL + SOL [3]

Enlightenment/Oświecenie (Czarodziejka)

Zbroje     5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% poprawiona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7
HEL + AMN + NEF [3]

Myth/Mit (Barbarzyńca)

Zbroje     3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%
SHAEL + THUL + AMN [3]

Peace/Pokój (Amazonka)

Zbroje     4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
RAL + GUL + ELD [3]

Principle/Reguła (Paladyn)

Zbroje     100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałości
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień
ORT + MAL + ITH [3]

Rain/Deszcz (Druid)

Zbroje     5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+100-150 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę
SHAEL + THUL + LEM [3]

Treachery/Zdrada (Zabójczyni)

Zbroje     5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów


OHM + JAH + LEM + ELD [4]

Faith/Wiara

Bronie używające pocisków     Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do wszystkich umiejętności
+330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
300% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
+120 do obrażeń od ognia
Wszystkie odporności +15
10% ożywionych jako: Przywrócony
75% dodatkowe złoto od potworów

TIR + ITH + SOL + KO [4]

Harmony/Harmonia

Bronie używające pocisków     Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
Dodaje 55-160 obrażeń od ognia
Dodaje 55-160 obrażeń od zimna
Dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic
+2-6 do Walkirii
+10 do zręczności
Regeneruje manę 20%
+2 do many za każdego zabitego
+2 do promienia światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)

TAL + THUL + ORT + AMN [4]

Spirit/Duch

Miecze     +2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
1-50 obrażeń od błyskawić
3-14 obrażeń od zmina przez 3 sekundy
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
7% życia odzyskane za każde uderzenie
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
+3-8 absorbcja magii
TAL + THUL + ORT + AMN [4]

Spirit/Duch

Tarcze     +2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14

Offline

 

#2 2007-12-01 15:19:26

marek_bb

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-10-24
Posty: 34
Punktów :   

Re: Najważniejsze słowa ruiczne

EL + SOL + DOL + LO [4]

Fortitude/Hart

Bronie     20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
20% na zabójcze uderzenie
Uderzenie zmusza potrwora do ucieczki 25%
+200% poprawiona obrona
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci) *
Wszystkie odporności +25-30
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
EL + SOL + DOL + LO [4]

Fortitude/Hart

Zbroje     20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% poprawiona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci) *
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Offline

 

#3 2008-01-17 22:22:03

Olak92

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-13
Posty: 13
Punktów :   

Re: Najważniejsze słowa ruiczne

Duch/Spirit kazdy zna zapewnie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zwierzaczkowo.pun.pl www.fullcross.pun.pl www.menele.pun.pl www.forumofmaster.pun.pl www.chlopcowgrono.pun.pl