Diabko II
mam propozycje co do uber tristam.
na uber powinniśmy wbić drużyną o składzie:
1 hamer, 1 smit, 1 nekro na wiezienie, 1 nekro na przywolania, 1 barb bo, 1 soso fire, 1 soso na blys
z czego najlepiej powinien być ubrany smit i nekro na przywołanie.
smit bo on zabija głownie a nekro bo on będzie osłoną dla reszty drużyny i szkielety muszą być gosu.
hamer powinien miec z 7 k, sos fire 20 k, blys 12k, barb bo na 31, (przynajmniej) a nekro powinien miec full staff (nie musi mieć skilerów).
w takiej drużynie wydaje mi sie ze powinniśmy dać rade uber bez większych kłopotów.
ekwipunek co do nekra to tak widzę jeśli chodzi o przywałania:
a)hełm:
czako
b)zbroja:
może być MĄDROŚĆ QUE-HEGANA lub
SOL + UM + UM [3]
Bone/Kość (Nekromanta)
Zbroje 15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+100-150 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7
c) tarcza:
homokulus/ duch/ KOŚCIOGIEŃ
każda z tych rzeczy jest dobra
d)broń:
RAMIĘ KRÓLA LEORICA/biel w rożce 2 do all skill(przywołań i jakieś dodatki)
e)amulet:
2 do przywołań
f)pierścienie:
reven + moze soj ale niekoniecznie
g)rękawice:
pięść maga
h)buty:
rzezipjęta]
i) pas:
sznur uszu.
x) ekwipunek:
trorch 9 skilerow do przywołań.
cena takiego nekro
bron nic
zbroja pul/ 2um
hełm pul
tarcza nic/lem
amu max pul
pierscienie max oba to pul
buty nic
rekawice nic
torch nic albo pul
9 skillerow kiedy 1 sk to lem a 3 lemy to pul czyli 3 pule
razem: średnio 9 puli
zbroja może by jescze taka:
ŁUSKI TRANG-OUL'A
Trang-Oul's Scales
(Zbroja Chaosu)
Ściągnij
Obrona: 857 (Bazowa: 315-343)
Wymagany Poziom: 49
Wymagana Siła: 84
Wytrzymałość: 70
+150% Poprawiona Obrona
+100 Obrona Przeciw Pociskom
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Odporność na Trucizny +40%
Wymagania -40%
+2 do Przywołań (Tylko dla Nekromanty)
Odporność na Błyskawice +50% (3 przedmioty z zestawu)
Obrażenia Zmniejszone o 25% (cały zestaw)
a o to jak bedzie to wygładać:
Ożywienie Szkieletu
Rzuć na szczątki zabitego potwora,
aby wskrzesić szkielet,
który będzie walczył za ciebie
34: Obrażenia: 703-706
Obecny poziom umiejętności: 43
2: Obrażenia: +280 procent
5: Atak: 1295
5: Obrona: 1295
13: Życie: 785
Życie: 974
Życie: 1226
36: 16 Ogólna liczba szkieletów
1: Koszt many: 48
Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
Um. bierna - zwiększa ilość punktów życia
i obrażenia zadawane przez ożywione szkielety i inne istoty
Obecny poziom umiejętności: 43
70: Szkielety: Życie: +344
70: Szkielety: Obrażenia: +86
70: Magowie: Życie: +344
33: Magowie: Obrażenia od pocisków
32: Potwory: Życie: +215 procent
32: Potwory: Obrażenia: +430 procent
Ożywienie Maga - Szkieletu
Rzuć na szczątki zabitego potwora,
aby wskrzesić szkielet maga, który będzie walczył za ciebie
Obecny poziom umiejętności: 42
13: Życie: 405
Życie: 432
Życie: 467
5: Obrona: 850
36: 16 szkieletowy mag
1: Koszt many: 49
40: Ożywienie Maga - Szkieletu otrzymuje bonusy od:
18: Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
18: Przywołanie Odporności
Gliniany Golem
Tworzy z ziemii golema, który
będzie walczył po twojej stronie
5: Atak: 1840
5: Obrona: 100
Obecny poziom umiejętności: 40
13: Życie: 13185
Życie: 23073
Życie: 36258
39: Obrażenia: 29-73
Obrażenia: 29-87
Obrażenia: 43-102
4: Premia do ataku: +800
3: Spowalnia wrogów: 71 procent
1: Koszt many: 132
40: Gliniany Golem otrzymuje bonusy od:
18: Mistrzostwo we władaniu Golemami
18: Przywołanie Odporności
63: Krwawy Golem: +5% Życie na poziom
67: Żelazny Golem: +35 Obrona na poziom
63: Ognisty Golem: +6% Obrażenia na poziom
Ożywienie
Przywraca życie potworowi, który będzie walczył po twojej stronie
12: Czas trwania: 180 sekund
2: Życie: +415 procent
2: Obrażenia: +430 procent
Obecny poziom umiejętności: 21
5: Potwory: 21
1: Koszt many: 45
40: Ożywienie otrzymuje bonusy od:
18: Mistrzostwo we władaniu Szkieletami
18: Przywołanie Odporności
Mistrzostwo we władaniu Golemami
Zwiększa szybkość i długość życia wszystkich twoich golemów
Obecny poziom umiejętności: 40
2: Życie: +800 procent
4: Premia do ataku: +1000
2: Szybkość chodzenia/biegania: +38 procent
Przywołanie Odporności
Um. bierna - zwiększa odporności wszystkich przywołanych istot
Obecny poziom umiejętności: 21
2: Odporności na wszystko: +66 procent
Zniedołężenie
Pozwala przekląć grupę potworów,
by stały się powolne, słabe i aby
otrzymywały zwiększone obrażenia
19: Promień: 4 M
Obecny poziom umiejętności: 8
12: Czas trwania: 8.2 sekund
1: Koszt many: 11
Zbroja z Kości
Tworzy orbitującą tarczę z kości,
która pochłania obrażenia wręcz
Obecny poziom umiejętności: 8
3: Absorbuje 90 obrażeń
1: Koszt many: 18
40: Zbroja z Kości otrzymuje bonusy od:
67: Ściana z Kości: +15 Zaabsorbowane obrażenia na poziom
67: Więzienie z Kości: +15 Zaabsorbowane obrażenia na poziom
Ostatnio edytowany przez marek_bb (2007-11-05 13:49:48)
Offline
Z tym necrem moze byc crash gry, aha a ozywiac to najlpiej z cows i udarami z kazamtow (udarzy maja resy na blyski a cow zasieg) i golema z wizzarda zrobic (bedzie mial fajne resy xD immy 2 light xd) Z rekawic to juz lepiej by bylo frosty albo tranga xD
Ostatnio edytowany przez Olak92 (2008-01-17 22:40:29)
Offline